okularki w panterkę

Drodzy Czytelnicy, chciałam się Wam dzisiaj pochwalić. Długo się do tego zbierałam i nie było to łatwe. Kosztowało mnie to kilka długich chwil namysłu, ale udało mi się. Kupiłam nowe okulary przeciwsłoneczne. O tak. W panterkę. Wydałam na nie niecałe 15 zł. Jestem z nich taka zadowolona, że noszę je na nosie nawet w domu oglądając Netflixa.



Okulary przeciwsłoneczne to jest generalnie genialny wynalazek. Nie dość, że chronią oczy, kiedy słońce boli za bardzo, to jeszcze współtworzą outfit i sprawiają, że łatwiej nam poczuć się jak celebryci, gdy wysiadamy z auta i wiatr rozwiewa nam włosy. Okularki te mogą też pomóc nam ogarnąć kilka wewnętrznych spraw. O tak, czas na szalone myśli.

Jestem emocją. Gdy cokolwiek się dzieje, mój mózg potrzebuje dodatkowych kilku minut by ogarnąć sytuację analitycznie, lecz nim mu się to udaje moje emocje już dawno roztańczone krążą mi w żyłach. Kiedy przynosicie mi jakąś okropną wiadomość, to najpierw ją przeżywam emocjonalnie, płacząc, smarkając w poduszkę i panikując, a dopiero po chwili postanawiam przyjrzeć się dokładnie zaistniałej sytuacji. Ale jest dla mnie szansa, bo ciągle pracuję nad swoimi okularami.



Przykładam kolejne filtry do szkieł i próbuję znaleźć odpowiedni. Taki, bym emocje odczuwała nie za nadmiernie jaskrawe, ale też nie za bardzo wyblakłe. Te okulary to moja ochrona przed nadmiernym odczuwaniem wszystkiego co wokoło, to tarcza zbudowana z własnych starań o rozwój. Dokładam do nich też filtry budujące moją samoocenę, próbuję dzięki nim dostrzec do którego momentu współpracuję, a kiedy jestem już wykorzystywana. Takie okulary powinniśmy zakładać każdego dnia i redukować jaskrawości naszych słabości i wad.



Moje okulary całe w panterkowe wzory stają się dla mnie symbolem pracy nad sobą. Będę całe życie ubierała i nakładała na szkła kolejne filtry, by ochronić oczy mojego charakteru przed palącymi wadami. I Wam też polecam zainwestować w swoje przeciwsłoneczne cudeńka. Nie musicie wydawać na nie ani grosza, jedynie trochę swojej silnej woli i determinacji do pracy nad sobą.

Jesteś zbyt naiwny? Popracuj nad tym. Zbyt wybuchowy? Leniwy? Zarozumiały? To walcz o dobre okulary i noś je jak gwiazda na wakacjach.


~Liv

Ps. Chroń swoje oczy przed słońcem. Wpis ufundowany przez Stowarzyszenie Ochrony Oczu przed Słońcem. 
Ps.2 A tak naprawdę to nie. 
Ps.3 Jak masz problem do panterki i brokatu to nara.
 

Komentarze

Popularne posty