Hej hej hej!

No to czas się przywitać!
Hej! Mój pierwszy post na blogu powinien być wyjątkowy. Dlatego opowiem Wam trochę o tym, dlaczego wpatrywanie się w niebo jest dla mnie takie ważne.



Niebo każdego dnia jest inne. Czasem okryte jest warstwą ciężkich, ciemnych chmur. Innym razem odkrywa się przed nami w całej swojej okazałości. Szczególnie pięknie prezentuje się wieczorami, gdy słońce powoli ukrywa się za horyzontem, a świat ogarnia różowa mieszanina odcieni. Dla mnie najpiękniej wygląda bezchmurną, sierpniową nocą. Gdy ciemny bezkres migocze tysiącami cudownych gwiazd. Gdy patrzę w niebo, podziwiając każdy z migoczących punkcików tworzących różnego rodzaju gwiazdozbiory, czuję się malutka. Bo kim ja właściwie jestem?
Jestem jedną z miliardów ludzi żyjących na planecie położonej w Układzie Słonecznym. Jedną z wielu szesnastolatek. Zwykłą dziewczyną. Nie jestem milionerką, nie jestem sławna, nie jestem ważna. Ale czy dlatego nie mogę być szczęśliwa? - Wręcz przeciwnie!
Patrząc w niebo widzę tysiące marzeń i planów. Widzę nieskończoną ilość możliwości.
Wyobrażam sobie, jak to w przeszłości pokolenia patrzyły w te same gwiazdy, podziwiały ten sam błękit za dnia. Zastanawiam się, ilu ludzi po mnie jeszcze zachwyci się tym tajemniczym płaszczem otaczającym naszą planetę. Czuję się jednocześnie mała i nic nie znacząca, ale również ważna, bo jednak po coś musiałam się urodzić. Najważniejsze, to wykorzystać to życie. Wykorzystać jedyną daną nam szansę na spełnienie marzeń. Zdobyć choć skrawek tego nieba.  Żyć.

Bloga zaczynam prowadzić napędzana pasją do pisarstwa. Od zawsze zafascynowana jestem zabawą piórem. Bardzo, bardzo dużo czytam. Kiedyś prowadziłam nawet bloga z recenzjami książek, a teraz postaram się od czasu do czasu zamieszczać je tu, w mojej internetowej przestrzeni. :D



To dopiero mój początek z blogiem o tematyce życiowej. Nie obraźcie się jeśli na początku moje wpisy będą takie trochę, no wiecie, takie zwykłe. Postaram się zatrzymać przy sobie jak najwięcej Was, czytelników, by przekazać Wam choć trochę pozytywnej energii i podzielić się z Wami swoimi myślami. Myślę, że bardzo się polubimy!
To co, zaczynamy wspólną przygodę? :D
Wpadajcie na bloga częściej, a ja postaram się, by była to dla Was szczególna przyjemność!

Całusy, Liv <3

zdjęcia

Komentarze

  1. A ja główkowałam dlaczego nie mogę się dostać na Twojego bloga z recenzjami :( Usunęłaś go!
    Myślałam, że tylko ja jedyna patrząc na niebo marzę o takich rzeczach :D Wiesz, nie ma zbyt wielu takich ludzi. Wszyscy są zapracowani, zabiegani lub po prostu nie chcą spojrzec w górę i sobie trochę pomarzyć i porozmyślać :)
    No to czekam na kolejny post! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro się pojawi! :D Cieszę się, że jest i kolejna osoba szukająca czegoś więcej :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty